Nový Ford Focus se představí v lednu. Zapomeňte na chudou výbavu a nízkou cenu

  • Rozlučte se s levnými verzemi Fordu Focus

  • Nová generace nabídne jen bohatou výbavu

  • Ford chce udělat z Focusu prestižní a dražší auto

Na začátku roku 2018 se představí nová generace Fordu Focus. Automobilka pravděpodobně ukáže novinku v lednu nebo v únoru, v Evropě bychom mohli zažít výstavní premiéru na autosalonu v Ženevě. Ford už připravuje výrobu v německém Saarlouis, zatímco pro Asii a Severní Ameriku se bude Ford Focus vyrábět v Číně.

O nové generaci Fordu Focus víme, že má dostat modifikovanou platformu a poprvé bude k dostání také v oplastované verzi Active. Nadále se počítá s klasickým pětidveřovým hatchbackem, ale ve hvězdách je varianta kombi. Pro Focus se však chystá jedna zásadní změna. Model se má posunout do prestižnější části trhu.

Doporučujeme: Rychlé Fordy na okruhu v Mostě: Fiesta ST, Focus RS a hlavně Mustang V8

Jak toho chce Ford dosáhnout? V Evropě nebude prodávat chudě vybavené základní verze, takže Focus čeká podobná změna jako novou Fiestu. Ford chce levnější části trhu přenechat jiným modelům a z Focusu se má stát sice méně prodávaný, ale prestižnější produkt s vyššími obchodními maržemi.

Nový Ford Focus tak bude mít bohatou základní výbavu, ale automobilka si za takový model nechá logicky zaplatit. Zapomeňte tedy na „holou“ verzi s atmosférickou šestnáctistovkou za tři sta tisíc a nějaké drobné. Základní motorizací bude litrový tříválec, přijde i verze ST, která také dostane tříválec (z Fiesty ST). Počítá se rovněž s hybridní verzí.

Nový Ford Focus se představí v lednu. Zapomeňte na chudou výbavu a nízkou cenu
Ohodnoťte tento článek!
3.23 (64.55%) 22 hlas/ů

4 KOMENTÁŘE

  1. Tady čtu, že Ford chce po Mondeu zaříznout i Focus?! Myslím, že se nikdo z A3, BMW 1, nebo MB A do Focusu dobrovolně nepohrne. Fiesta a Mustang taky nejsou zrovna hity, no nevím, co budou prodejci Fordu dělat, nožná si doplňovat vzdělání, nebo nějaký vedlejšák?

  2. Víš co? A já zas takovou myšlenku vítám. Osobně jezdím ve Focusu I v provedení Ghia. Když jsem pak porovnával další generaci ve výbavě trend, bylo to horší. A teď ty nejlevnější verze mají po pár desítkách km. ošoupané madla dveří. Focus má dobrou pověst, co se jízdních vlastností týká, ale ty holé verze berou rychle za své. Stejně to nemyslí s Focusem až tak, že by měl konkurovat prémiovým značkám. Prostě se zbaví staré 1,6 v holé verzi za 300 tis. Zřejmě to už ani moc nikdo nekupoval, jinak by ji nabízeli dál.

    • A ty drazsi nekdo kupovat bude? U ostatnich modelu to tak nevypada. Presvedcit zakazniky ze Ford prestupuje do premie s litrovym trihrnkem je veru neortodoxni myslenka.

  3. Ford jde celou svojí koncepcí a spolehlivostí nových aut do kopru. Motorům Ecoboost prý praskají písty ještě před 100000 km.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: