Galerie: Ostrý „Fiat 500“ a jeho detaily, které vás budou štvát

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • Aktuálně nám dělá v redakci společnost Abarth 595 Competizione 

  • Je to zajímavé auto, které ale jako sportovní vůz moc dobře nefunguje 

  • Na okolí ovšem působí jako magnet 

Aktuálně nám dělá v redakci společnost Abarth 595 Competizione. Je to opravdu zajímavé auto, které má ale několik „zábavných“ detailů. Stačí jedna delší projížďka a zjistíte, že tenhle na první pohled ostrý a bezesporu atraktivní vůz má řadu problémů, kvůli kterým si za svých 700 tisíc asi pořídíte něco jiného.

Doporučujeme: Akcelerace Fiatu 124 Spider a Mazdy MX-5 — Co dokáže v praxi turbo

Některé více či méně zábavné detaily najdete v přiložené galerii, všechny ostatní podrobnosti včetně obvyklých věcí typu měření dynamiky můžete očekávat v připravovaném redakčním testu.

Galerie: Ostrý „Fiat 500“ a jeho detaily, které vás budou štvát
Ohodnoťte tento článek!
2.58 (51.58%) 19 hlas/ů

4 KOMENTÁŘE

  1. Teda autore, proč vůbec chcete psát o autě, které je Vám zjevně proti srsti a hledáte tudíž mouchy i tam, kde nejsou? Vykašlete se na to a napište ódu na něco koncernového, to si šmáknete! Vadí Vám designová nezamykatelné víčko nádrže, ale kolikrát jste viděl někoho krást benzín z nádrže? Dejme tomu naftu ze stavebního stroje, kde budou stovky litrů, ale z Abartha? Proč haníte výfuk, který má skvělý zvuk a dosažený čistě mechanicky, to jste přesvědčen, že když auto nemá nějaké šidítko s reproduktorem imitujícím pořádný zvuk motoru, že je to špatně? To je deformace! A ten zvuk úplně koresponduje se vzhledem auta, na tom není nic vtipného. Nevím, jestli je režim sport u 500 jiný než u mého Abartha Punto, ale motor je úplně stejný a právě kvůli odezvě na plynový pedál mám přepnuto trvale do režimu sport, protože v něm auto reaguje okamžitě. Výškově stavitelné sedadlo řidiče já v Puntu mám, u verze 595 Competizione je to option a bez příplatku. Překvapuje Vás snad chování auta s malým rozvorem a tuhým podvozkem? Co byste chtěl, ten kdo si tohle kupuje, tak s tím počítá, to není žádný nedostatek. Čekáte snad houpavou jízdu nějakého rodinného kočáru? To se na to vybodněte a jděte dělat něco jiného.

  2. Pavle70 naprosto s Vámi souhlasím. Ten připravovaný redakční test by bylo lepší asi vůbec nedělat, protože redaktor, kterému už před testem vadí, že u sportovně naladěného auta je tvrdý podvozek, dunivý zvuk a nelze alespoň v 16-ti směrech nastavit skořepinová sedadla, určitě nic objektivního nenapíše. Kdyby to byla Škodovka, tak to bude mít určitě skvěle naladěný podvozek, parádní zvuk a super skořepinová sedadla. Ale protože to je Fiat, tak už dopředu je určitě všechno špatně.

  3. Objektivita, resp. její absence je v tomto (a bohužel i jemu podobných webech), řazených v seznamu.cz) obecným jevem.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: