Fiat Tipo Kombi vs. Škoda Octavia a dalších 5 konkurentů: Srovnání klíčových vlastností

  • Nový Fiat Tipo Kombi může mezi kombíky nižší střední třídy uspět. Hlavním argumentem bude cena 

  • Fiat je ještě levnější než tradičně levný Renault Mégane 

  • Rozměrově patří Tipo Kombi k průměru, nejmenší ale není 

  • Segment kombi nižší střední třídy má za sebou hromadné omlazení

Před časem byl na český trh oficiálně uveden Fiat Tipo Kombi. Nové italské kombi vyráběné v Turecku zamířilo do segmentu, který je v našich končinách velmi oblíbený, což mimo jiné dokazuje také vskutku bohaté zastoupení všech možných značek.

Doporučujeme: Nový Fiat Tipo Kombi dorazil na český trh. Čím chce zaujmout?

Mimochodem, segment kombi nižší střední třídy prodělal obecně docela velké obrození. Na trhu je hned několik mladých modelů (například Astra ST nebo Mégane Grandtour), trojice Octavia, Leon a Golf má čerstvě po faceliftu a brzy dorazí také třetí generace i30 s karoserií kombi. Tipo Kombi je tedy jednou z mnoha novinek.

Nejmenší není

Mohlo by se zdát, že je Fiat Tipo Kombi nejmenším kombíkem v této kategorii, ale to není tak docela pravda. Dokazuje to první přiložená tabulka, kde najdete porovnání se šesti soupeři. Kratší je Golf i Leon. Naopak nejdelší není Octavia Combi, nýbrž Astra ST. S délkou koresponduje i rozvor náprav, kde Tipo opět překoná hodnotou 2638 mm Volkswagen a Seat, na ostatní to nestačí. Největší rozvor má Mégane. Kde italská novinka ztrácí, to je šířka. Tipo je nejužší.

Délka (mm) Šířka (mm) Výška (mm) Rozvor náprav (mm)
Fiat Tipo Kombi 4571 1792 1514 2638
Hyundai i30 Kombi 4585 1795 1475 2650
Opel Astra ST 4702 1809 1510 2662
Renault Mégane Grandtour 4626 1814 1449 2712
Seat Leon ST 4549 1816 1451 2636
Škoda Octavia Combi 4667 1814 1465 2686
Volkswagen Golf Variant 4567 1799 1515 2620
U vozů kategorie kombi hraje pochopitelně významnou roli zavazadlový prostor. Ani zde není Tipo Kombi nejmenší. Pokud jde o základní udávaný objem, pak hodnota 550 litrů stačí na Opel Astra a Renault Mégane. Na špičce se v tomto směru drží samozřejmě Octavia, Golf a s objemem 602 litrů tam zamíří také nová generace i30 kombi. Objem po sklopení druhé řady opěradel Fiat z nějakého zvláštního důvodu neudává.
Udávaný objem zavazadelníku (l) Max. udávaný objem zavazadelníku (l)
Fiat Tipo Kombi 550 ---
Hyundai i30 Kombi 602 1650
Opel Astra ST 540 1630
Renault Mégane Grandtour 521 1504
Seat Leon ST 587 1470
Škoda Octavia Combi 610 1740
VW Golf Variant 605 1620

Cenou předčí i Mégane 

Ne náhodou staví Fiat svou reklamní kampaň na tvrzení, že „za málo dostanete hodně prostoru“. Docela velký italský kombík je totiž nejlevnější. Tedy alespoň pokud jde o „ceny od“. Benzinové Tipo Kombi koupíte už za 351 300 Kč, přičemž nejbližšími soupeři jsou Mégane Grandtour (od 369 990 Kč) a Leon ST (383 900 Kč). Titul nejlevnějšího kombi na trhu připadne Fiatu i tehdy, pokud se podíváme na vznětové motory. Zde je rozdíl pouze v tom, že se v případě nejdostupnějších dieselů zmenší odstup Renaultu z „benzinových“ 18 600 Kč na pouhých 8 600 Kč. Pro úplnost dodejme, že jsme porovnávali základní ceníkové ceny, nikoliv ty akční.
Základní cena benzinového motoru (Kč) Základní cena naftového motoru (Kč)
Fiat Tipo Kombi 351 300 421 300
Hyundai i30 Kombi (druhá generace) 394 990 454 990
Opel Astra ST 404 900 452 900
Renault Mégane Grandtour 369 900 429 900
Seat Leon ST 383 900 481 900
Škoda Octavia Combi 437 900 501 900
Volkswagen Golf Variant 441 900 543 900
Poslední dvě tabulky ukazují ještě základní porovnání motorů. V prvním případě jde o zážehové jednotky s výkonem kolem 88 kW (120 k), v tom druhé o stejně výkonné vznětové motory. Dynamicky benzinové Tipo Kombi oproti konkurentům ztrácet nebude, horší to je v případě motoru 1.4 T-Jet s udávanou spotřebou, která je nejvyšší.
Max. výkon (kW)/točivý moment (Nm) Zrychlení (s) Nejvyšší rychlost (kmh) Komb. spotřeba (l/100 km)
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet 88/215 9,8 200 6,0
Hyundai i30 Kombi 1.0 T-GDI 88/171 -- -- --
Opel Astra ST 1.4 Turbo 92/245 9,6 205 5,5
Renault Mégane Grandtour 1.2 Tce 97/205 11,0 197 5,3
Seat Leon ST 1.4 TSI 92/200 9,4 203 5,2
Škoda Octavia Combi 1.0 TSI 85/200 10,1 201 4,8
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 92/200 9,5 205 5,4
Nejvyšší spotřebu zážehové jednotky kompenzuje vznětový čtyřválec 1.6 MultiJet. Ten má v tabulkách zapsanou pro kombinovaný provoz hodnotu 3,7 l/100 km, což je pro změnu nejméně ze všech. Také zde platí, že nové Tipo drží po stránce oficiálně udávané dynamiky se svými soupeři krok.
Max. výkon (kW)/točivý moment (Nm) Zrychlení (s) Nejvyšší rychlost (kmh) Komb. spotřeba (l/100 km)
Fiat Tipo Kombi 1.6 MJT 88/320 10,1 200 3,7
Hyundai i30 Kombi 1.6 CRDi 100/280 -- -- --
Opel Astra ST 1.6 CDTi 100/320 10,1 205 3,8
Renault Mégane Grandtour 1.6 dCi 96/320 10,6 198 4,0
Seat Leon ST 1.6 TDI 85/250 9,9 197 4,1
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 85/250 10,2 201 4,1
Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI 85/250 10,7 200 4,2
Fiat Tipo Kombi vs. Škoda Octavia a dalších 5 konkurentů: Srovnání klíčových vlastností
Ohodnoťte tento článek!
3.72 (74.4%) 75 hlas/ů

76 KOMENTÁŘE

    • Přesně, považoval bych ho za jednoho z hlavních konkurentů – koukám, že navíc navíc teď mají kombíky za hodně slušný ceny. Také postrádám Peugeot 308 SW.

  1. Srovnání je udělané docela dost ledabyle a amatérsky (opsané údaje z prospektu/ webu), kdy vypovídací hodnota pro potencionálního zájemce o porovnávané kombi je v podstatě o ničem. Porovnávat cenu „od“ je hodně zavádějící, protože auta mají různou výbavu. Za takto provedené srovnání by se měl autor stydět a ne ho ještě prezentovat na netu….

  2. Jedině Škoda, vyjde cenově nejlépe a např. reklamou (Hyundai) se nesnaží podbízet (třeba proti Škodovce)

  3. Určitě Škoda. Je dobrá, spolehlivá, do servisu a pro díly nejblíž. A jeden osobní důvod: mému oku se jeví jako nejkrásnější, je to jedno z mála aut, které se přátelsky usmívá. – Koneckonců, zalíbení žádný důvod ani nepotřebuje 🙂

    • Jo nejblíž to být musí, protože na to věčně něco potřeba…. Jiný značky, jiný priority. Třeba spplehlivost. Ale to je už zvyk škodovkářů, pořád běhat do servisu :)))

      • Budeš asi odborník anebo píšeš kraviny.Moje Octavia II r.v.2005 1,9 PD má najeto cca 285 000km a dosud jezdím jen na předepsané úkony do servisu.

        • 1,9 PD je třeba OK, ale s tím litrovým tříválcem za 438 klacků to se pos..li. To je auto snad jen pro vlastence na český trh. Je ale fakt, že tohle dělá více automobilek. Je třeba zkrátit trvanlivost, protože je třeba prodávat stále nové vozy…

  4. Miloši tobě a ostatním neznalcům bych doporučil nejprve navštívit prodejce fiat a podívat se na tipo a potom teprve kritizovat,jinak je to nemístné,nesmyslné a mohu tebe a další ujistit,že tipo není o nic horší než ostatní,tak se s tím zkuste srovnat

  5. OK,Stanley,ale zkus si přečíst Autotip,kde jsem si kritiku na Tipo přečetl a když se ta pár let dostane ve spolehlivosti podle TUV (sorry,ale neumím přehlasované u) na úroveň Škody Octavia,rád názor přehodnotím.

  6. Jezdím třetím rokem oktavkou trojkou, motor 1.6 tdi(tady jsem zklamán nejvíc) nemá žadný tah, ve 4lidech to nejede…auto davám pryč a jdu do tipa kombi. Osobně vypadá mnohem líp zvenku i zevnitř( interiér ve škodě je už 10let jen jeden velký černy plast bez něčeho co by nějak hezky vyniklo) a to i Fiat tam vypadá opoznání lépe… Já už ze škodovek vyztřízlivěl…toť můj názor ukamenujte mě

    • Každý má svůj šálek kávy.Motor 1,6 tdi má sice dost koní ale slabý krouťák.Původně jsem ji chtěl taky ale zůstal jsem u své 1,9 PD z roku 2005.Kobylek mám stejně jen kroutící moment je vetší a tak jede i naložená.I když sem jezdil hodně sám – tak výlet do Anglie s plně naloženým autem byla pohoda.Neměl jsem pocit že by nejela jen to chtělo dobře podřadit.Bohužel v dnešní době mají auta koní opravdu dost ale díky turbům.Kroutící moment to ale nenahradí protože tak chybí obsah válců a to u těch pidimotorů nelze

  7. bohužel se z octavie stalo předražené auto a v tom případě není důvod nekoupit třeba i takové tipo, navíc si myslím že zejména trojková octávia je v interiéru celkem taky dost lacině vyhlížející……. auto je dneska spotřební zboží, takže je skoro jedno jakou značku koupíte:)

    čauky štěpán

  8. Stanley, naprostý souhlas! Přiznávám, že kombíky, SUV, atd. nemusím. Zbytečně obestavěný prostor. Vesměs jsou všechna auta většinou jednoválce, válí se v nich jeden. Děti jsou už dávno pryč z domu a ani dřív moc dlouho s námi nejezdily. Na náklad používám vozík. Preferuji tradiční evropské značky. Koncern a Asii nemusím. Mj, fiat staví auta výhradně v Itálii. O kolika značkách to můžeme říct? Ani Škoda už není české auto, jak víme. Nejvyšší Čech je personalista a víme, kdo byl donedávna šéfdizajner. Takže mám Auta. Mini Cooper a na práci Fiat Stilo s koulí. Obě benzín. Motoricky perfektní, spotřeba jako diesel, do 5,5. Pravda, jsou to spíš sporťáky. Prostě jedou! A ta šestka u obou je tam už věky! Pěkný večer všem!

    • Naučte se psát slova převzata z angličtiny a Kabáně byl opravdu „špatný“, proto ho přeplatilo BMW. Jinak za Stilo se stydí i Fiat a bylo to pro ně nejprodělečnější auto za celou historii!!! Takže pán je znalec…

      • Jasně, za Stilo se Fiat stydí a proto ten design krátkého 5-dvířka okopírovala Škoda a vytvořila z něho novou Fabii. Ta podobnost není opravdu čistě náhodná 😀 Fiat Stilo design 2001 = Škoda Fabia design 2016…

    • jj šéf designu škody byk takový vůl že si ho vzalo BMW a němci si berou do takovým pozic jen lidi co umí hovno – hahaha

  9. Sice tento typ vozů nejezdím (Praha Uber, jinak 5er na operák firma bohuzel diesel).
    Ale v tomto segmentu se podivuji ze jezdi i neco jineho nez Golf. Mimochodem jsem fanousek AR a MB. Par starsich kousku vlastnim.

  10. A co Honda Civic Tourer?
    No vlastně nemoha být uvedena, pak by božská Octávia neměla prim v ničem. Hlavně ne v objemu kufru. Neřku-li její základní motorizaci 1,8l 104kW – výkonný motor, co jezdí za 6,5l. Za sympatickou cenu. (Oproti Škodě)
    Jinak půl roku vlastním výše uvedenou Astru ST – nejlevnější motorizace (74kW) ale pěkné vybavená (Enjoy) s doplňkovou výbavou za cca 30 tisíc a stála pouze 375 tisíc korun.
    Škodu obecně nezavrhuji, nyní uvažuji o Fábii nebo Rapidu pro manželku – protože se mi líbí, ale nemám rád to mediální zbožšťování Octávie.

    • Jestli on Civic není o třídu výš než Octavia a spol. Spíš tady postrádám Focuse a P308 jak už někdo výše psal…

    • Rapid mam ted nove jako sluzebak…presedlal jsem ze sve starsi mazdy 6. Rapid pro nenarocneho uzivatele ok, ale vlastnit bych ho asi nechtel…na muj vkus jsou nektere casti nekvalitne zpracovany…treba dvere od kufru tomu reznou jak u stary felicie. Rapid je z roku 2015

  11. No jen se do Škodovky opřete :))
    Já vím,že italský design je opravdu pěkný, francouzský má šmrnc, ale Škoda a i jiné značky koncernu VW prostě pomalu stárnou.
    Že je to trochu chladný ,s tím se dá souhlasit, ale povšimněte si ,jak dlouho hledaly např. Renaulty unifikovaný ksicht, protože s designem každá třída jiná ves jednoduše nebyl úspěšný! Nechci se VW nějak zvlášť zastávat, i když se přiznám že patřím k jeho příznivcům, ale koncepce ve vývoji motorů, či karoseriích oproti jiným značkám bije do očí. A dieselgate? To je k smíchu, VW prostě byli první načapaní na švestkách :)))

      • Oni nejsou pozadu,byli po zadu,zatímco italové vymysleli Common Rail,tak němci měly ho.no. Ale to málo kdo ví,proto furt opěvují ty svoje TDI. Teď už taky dělají TDI s Common Railem,ale ruku na srdce-podle mě ne tak dobře jako italská JTD,JTDm. To je kvalitka.

  12. Jednoznaačně Leon!Já prachy nemám,tak bych si vybíral auta ze skladových zásob prodejce. 1.2 81kw za 336.000kč součástky cenově jako zbytek koncernu.Z auta krásný výhled i vzad a na mne působí svěže, nekomplikované prolisy jako Hy.
    AUTORE ČLÁNKU-SICE POROVNÁVÁŠ STEJNÉ VÝKONY,ALE ZÁKLADNÍ CENY OD S NEJSLABŠÍMI MOTORY!!!
    TROCHU PODRAZ.TO UŽ JSOU AUTA O 60 NEBO 100.000 Kč JINDE!!!

    • Mam od švary na doježdění akorda exr 2.0 benzin, přes loňskou zimu stála, tak se musely dělat brzdy, proto jsem si koupil tipo 1.4 po dobu opravy, rv 91 za 6 t. Spokojenost 6 l spotřeba, jelo fajn, šlo za plynem, baba tlačila na novější, tak padla volba na fabii 1,4 16 ventil, na dálnici mě předjíždel do kopce kamion, asi prázdný, chce s fabkou do itálie a budeme mít thule na střeše, 5 osob v kabině, tak to nás budou předjíždet i naložené kamiony. V tipu jsem vozil 150 cihel na dřevník a zpíval si, fabku musím podřazovat na 3, kde naložené tipo mělo 4. Ale začal jsem hondou spotřeba 8,5 až 11 l , jedu si v klidu a nějakéj závodník se pokoušel předjíždět na oktávce 3 gen, asi 1,2 l motor, dal jsem mu 3 pokusy, neúspěšně. Normálně uberu plyn a pustím ho, Pavel povídá, ať mu předvedu japonce, přidal jsem , nová oktávka se zmenšovala ve zpěťáku. TU SI URČITĚ KOUPÍM. Zlatá honda 95 rv, zlaté tipo a ještě nemohu dopustit na 205 1,9 atmosfericky diesel spotřeba 3,3 až 5 litrů, bohužel jsem je prodal do kovošrotu, karoserie zrezly, motory jsem rozprodal. Přežily karoserii. Takže kup si škodovku. Ještě se mi líbily 407, v bazarech byly 1,2, ale sám bazarista řekl, že to jsou sráče, přesně jeho slova, objem ničím nenahradíš.

    • V tom případě je třetina národa hnojem a odpadem,Radši se nad sebou zamysli,jestli je ˇmyšlenímˇnepředčíš :))

    • jasně a ty jsi co ? znalec ? proto asi patří škoda octavia mezi top modely po evropě. a na Kodiaka co dělal p.Kabáň – ten osel co nic „neumí“ se čeká 3/4 roku a v německu si ho objednalo 5000 lidí bez toho aby se s ním svezli.Přesně proto je škoda —- hnůj .Jdi si koupit nějakou ojetinu a můžeš machrovat.Měl jsem mercedec i bmw a návštěvy servisů byla vždy finanční pohroma.Ne nadarmo se říká že když projedeš branou u mercedesu do servisu jsi o 25 litrů lehčí ještě než přijde technik.Nejsem žádný fanda škodovek- je to jen auto.Moje octavia 1,9 pd má cca 285 000 km najeto a jezdím jen na intervaly

  13. Pánové (popř. dámy) diskuze je veskrze zbytečná. Recenze za moc nestojí, to je pravda, ale zmiňuje konkurenta – v tomto případě Fiat a to je dobře. Není možné abyste se shodly, každý má jiné priority.
    Obecně si myslím, že Fiat není špatné auto, ale kdyby byly v ČR dobré servisy – a to jak známo na italská auta aby pohedal. A to myslím i ty které mají logo. Obecně kdo chce mít klid, tak si dojde pro škodovku, protože servis je na každém roku, jiný zase chce originalitu a posměšky druhých mu nevadí, jiný dá na statistiky a další dá na své zkušenosti. V Tipu jsem seděl (nejel) a ty jako by retro tvary s „tabletem“ – no nevím. Já si myslím že by to mohlo stát i o 50 tis. méně. nad tou cenou v základu bych zrovna nejásal…..

  14. Jedny z nejpropracovanějších motorů mají Italové, vstřikovací čerpadlo do dieselů dávají pořád kovové, co se dá repasovat, filtry pevných částic jsou téměř na motoru, takže se lépe vypalují.Co se týče motorů 1.2Htp a italských fire, tak je to jednoznačné a 1.2 Tsi a jejich výdrž, to je další propad..

  15. Určitě korejské auto výbavou i spolehlivostí překonali škodu i vw jinak fiat vzhled jak kdy ale taky omnoho větší výbava v základu než mnoho jiných automobilů. Heslo hodně muziky za málo peněz

  16. Mám najeto na Octaviích 1 500 000km. Teď mám Oct. III. 1.4TSI 110kw. Výkon super, kvalita zpracování – katastrofa ( sedačky tlačí, A sloupky a středový tunel drnčí stejně jsko ostatní plasty, tlumič a koncovka výfuku po 30 000km totálně orezlá, nerez pouze u dieslu). Jsem velmi zklamán a po 18ti letech jdu od Škodovky pryč. Sorry, chcete šetřit, ostatní šetří taky, jsou ale aspoň levnější. Trapnější, než propagace Škodovky, je už jenom reklama na Hyundai. Vašek.

  17. Dámy a pánové myslím si, že nejdůležitější ze všeho, je ta možnost výběru. Není tomu tak dávno, kdy bylo možné vybírat jen z několika značek: ŠKODA , LADA ,MOSKVIČ,WARTBURG ,FIAT POLSKI A TRABANT.Přeji všem dobrý výběr……

  18. Karle, omlovám se Vám. OK! Jsem už trochu starší, asi konzerva. Ale pravda se časem vždycky ukáže. Jako u downsizingu, např. K té nešťastné angličtině. Mám čtyři VŠ a státnici z AJ. Poslední promoce ve svých 53 letech. Znalec v oboru nejsem. Beru to selským rozumem. Objem ničím nenahradíš, nafta patří do kamen, … Asi tak, život to potvrzuje. Aféry s emisemi, filtry pevných částic, atd. Pravda, Stilo předběhlo dobu v elektrice, problémy byly. Zřejmě hlavně kvůli tomu, že to tady servisy ještě neznaly. Hezký den.

  19. Určitě! Už dávno se neberu tak vážně jako třeba ve 30. Tady jde automobilkám hlavně o marketing, zisk. Tak přesvědčily lidi, že nejlepší jsou velká auta, do terénu, 4×4…Tomu pak odpovídá cena a zisk. Píše se o velikosti kufru, konektivitě, ale o motoru už méně nebo vůbec. Na stejné vlně jedou i novináři. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej, že? Stejné je tomu u počítačů, všude. Ceny (zisky) neklesají. Auto pro mladou rodinu za 500, proč ne? Máme hypotéku na byt, tak proč si nevzít ještě úvěr na auto? Naše první auto byl nový trabant, po zařízení bytu nám na něj prostě zbylo. A nemohu říct nic proti němu. Toužil jsem po škodovce. Po 5 letech nová Š120 M. To samé, OK! Tak to šlo dál. S paní jsme snili léta o mini, teď ho máme a také spokojenost. Křídla ve znaku nemá zbytečně. Spínače a knoflíky jako v letadle. Ťuknu svítí, atd. Žádné lovení někde v menu. Mám čas se věnovat řízení, jako kdysi v mašině. Všechno přístupné. Výměna čehokoli jako skládačka pro děti, banalita. A hlavně: jede to a brzdí to jako o život, všude kolem vidět. Musím se dost krotit, abych jel dle předpisů. To je fakt. Že mě pak předjíždějí oktávky? To mi nevadí, nezávodím. Užívám si to.

  20. Za mě jednoznačně Fiat. Tovarní LPG a jezdite za 1/2 se zarukou 5 let. Nechapu, proč narod socek nechce litr paliva za 13,90? Čerpačky jsou všude, nadrž lpg važi 10 kg ne 150 jako u cng. Jedine vysvetleni ktere umim je, ze tento stat ridi mafie.

  21. Nevím kdo má pořád výhrady k fiatům,z blízké rodiny si koupili nového Peugeota 308 1,4 jeli s ním na dovolenou a nedojeli,protože se posrr… měl najeto 3000 km ,jeli asi za rok na dovolenou a zase ,hlavně ,že ten dotyčný majitel ,by Fiata nechtěl,já mám scudo 2 a 500 living a vždyčky jsem dojel ,tak nevím ,čím to asi bude

  22. Ano. Z LPG neplyne do rozpočtu 12,84 Kč z litru jako u N 95. Plus 21% DPH. Vše je jen a jen o penězích. Ekologie ano, ale musí z toho něco kapnout. Viz kotlíkové dotace. Přívod peněz firmám. Většinou se k ničemu nevyjadřují, pokud nejsem tázán. Výjimka potvrzuje pravidlo. Takže děkuji.

  23. mohu je potvrdit jeden z komentářů na octavii, trojková je naprosto ošizená a za více peněz, spoustu materiálů tvrdých, vrzajících, jednolitých nic moc slícovaných dílů atd……..Němci se jenom usmívají jak češi kupují JEJICH!!!!!!!(pánové nebo dámy) auta v počtu cca 70.000 ks, ročně………..nic proti škodě ale neexistuje převratný důvod pro její nákup:)))

    mějte se:)

  24. Směsný 😀 za me škodovka ted mi ukazte kdo ma najeto 748xxx na PD 4×4 když se staras do zadnyho servisu jezdit nemusis a fiat ? Největší hnus …

    • Kolik jsi těch Fiatů měl, blbe? Přes PD neslyšíš v autě vlastního slova, přes tříválcový PD neslyšíš už vůbec nic, vibrace cloumají celým autem, o nějakém pohodlí se mluvit nedá. Až se někdy vymaníš ze stáda koncernových ovcí a tím Fiatem se svezeš, tak se ti v tý hlavě třeba rozsvítí…

  25. Jak již psali výše ostatní – chybí tu P308SW a Focus Turnier, psáno velmi diletantsky a spíše opsáno z ceníků a prospektů. Základní motor pro Tipo je 1.4 16V atmosféra s 70Kw a cenou 329.000Kč. Tipo vypadá velmi atraktivně určitě bych ho alespoň vyzkoušel a to minimálně z důvodu výborných zkušeností se Stilem MW.

  26. Teda ale ten Fiat nevypadá vůbec špatně. Je v něm aspon trochu individuality. Embéčko je asi lepší, ale má ho každej idiot, Embéčko není auto, to je diagnoza.

  27. Máme možnosť jazdiť na Fiat Tipo 1.6 a tá jejich uvádzaná spotreba 3,7 sa ani nechytá.jazdime tak asi za 7 litrov.ked chceš pridať tak to musíš neskutočne vytáčať.

  28. Dittrich musí bejt veeeeeeeeelikej znalec :-)))))))
    nejenom že chybí Focus, ale konkurenci postavit na roveň hjundaje a VW Variant…
    tak to ja masakr

  29. Vybíra se tu rodinny vuz kombík a ani jedno slovo o tom jak je auto bezpečné pro posádku. Vzadu budete mít děti pánové tak se zamyslete jestli šetříte na správném místě. Mezitím v diskuzi klasická onanie nad kombinací spotřeby a objemu kufru a celkové ceny… smutné.

  30. Zjevně je to reklama, jsem zarytý Fiaťák, ale tato Turecká potfora, která dostala 3 hvězdičky NCAPu se nemůže jako rodinný vůz vůbec srovnávat třeba s Oplem či Škodou. Navíc ty benzíny??? Vždyť tu čtrnáctistovku jsem kupoval před sedmi lety v Bravě a ta šestnáctistovka žere i trávu kolem cesty.

  31. Tipo v hatchbacku a jedině v 1,4T-Jet s výbavou lounge má 4hvezdy, vypadá pěkně,motor jede, slušné jízdní vlastnosti, pohodlné, žádná německá koza, zkrátka povedené auto za 399tis ve skoro plný palbě,tak o čem je řeč to je prostě zaslouženě Autobest 2016,v době kdy jsou auta v tomto segmentu prakticky všechny stejný

PŘIDAT KOMENTÁŘ: