Faceliftu a plug-in hybridní verze se dočkal i velký Range Rover

  • Také „velký“ Range Rover má za sebou malý facelift

  • I on dostal plug-in hybridní verzi se spotřebou 2,8 l/100 km

  • Opakem je verze SVAutobiography s osmiválcem o výkonu 565 k

  • Ceny začínají na 2,75 milionu korun

Po předčasném úniku oficiálního videa (které už bylo smazáno) vypustila automobilka Land Rover do světa informace o faceliftu pro „velký“ Range Rover. Ten přichází několik dní po omlazení sníženého Range Roveru Sport. Jak se dalo čekat, změny jsou hlavně kosmetické a týkají se předních světel, interiéru a výbavy. Pár novinek se ale událo i pod kapotou.

Range Rover P400h (12)
Hybridní Range Rover by neměl ztratit nic ze svých špičkových terénních vlastností
Range Rover P400h (15)
Stejně bude nejčastěji používán ve městě. Má to být nejtišší model značky v historii

Stejně jako v Range Roveru Sport i ve velkém modelu bude nyní k dispozici plug-in hybridní verze P400e, která kombinuje přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec (220 kW/300 k) s elektromotory (85 kW/115 k). Společný výkon hybridní soustavy je až 297 kW (404 k) a točivý moment dosahuje hodnoty 640 Nm.

Automobilka uvádí kombinovanou spotřebu jen 2,8 litru benzínu, což je v absolutním kontrastu s našimi zkušenostmi s jakýmkoli benzinovým Range Roverem. Tam se spotřeba počítala od dvaceti litrů nahoru. Inu, doba pokročila a tento Range Rover se může pohybovat i „bezemisně“ na elektřinu. Má totiž akumulátor o kapacitě 13,1 kWh a na jedno nabití (které může trvat 2 hodiny a 45 minut) ujede až 51 km.

Doporučujeme: Test: Land Rover Discovery TD6 dělá z velkého Range Roveru zbytečnost

Řidič si může zvolit, jestli si elektřinu schová například do kolony na dálnici nebo do města, případně nechá rozhodování na automatice. To si nastaví v novém infotainmentu s moderními funkcemi a rozšířenou konektivitou. Nechybí palubní internet a spousta dalšího. Změny se dotkly i čalounění, barevných kombinací a luxusní výbavy.

Další novinkou je „sportovní“ verze SVAutobiography Dynamic s kompresorem přeplňovaným pětilitrem. Ten má výkon 415 kW (565 koní) a tenhle kolos vystřelí na stovku za 5,4 sekundy.

Importér opět rovnou zveřejnil i základní ceny pro český trh. Range Rover TDV6 HSE modelového roku 2018 začíná na 2 745 006 Kč. Cena plug-in hybridní verze Range Rover P400e Vogue začíná na 3 329 557 Kč. Všechny podrobnosti o modernizovaném Range Roveru se dočtete v přiložené tiskové zprávě:

Otevřít tiskovou zprávu

Faceliftu a plug-in hybridní verze se dočkal i velký Range Rover
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: